شعر در مورد خسیس

شعر در مورد خسیس ،شعر درباره خسیس بودن،شعر در مورد آدم خسیس،شعری درمورد خسیس،شعر درباره خسیس،شعر در مورد خسیس بودن،شعر در مورد خسیسی،شعر درباره ی خسیس،شعر خسیس،شعر خسیسی،شعر در مورد خسیس بودن،شعر خسیس،شعر درباره خسیس بودن،شعر طنز خسیس،شعر درباره خسیس،شعر مرد خسیس،شعر در مورد خسیسی،شعر در مورد خسیس،شعر درباره ی خسیس،شعری درمورد خسیس،شعر در مورد آدم خسیس،شعر خسیس از سعدی،شعر خسیس از حافظ،شعر خسیس از مولانا،شعر خسیس از مولوی

شعر در مورد خسیس

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد خسیس برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

خسیسی صدا کرد دمی همسرش

وصییت کند روز آخر برش

چو هشتاد بگذشته عمرم بسر

وصیت کنم بر تو ای همسفر

اگر مردم و رفتم از این جهان

تو لطفی نما بر من ای مهربان

تمامی مالم نما اسکناس

به صندوق بر بند و نه در لباس

کنارم درون کفن دفن کن

مرا زین عمل نازنین شاد کن

چو زن قول دادمرد آسوده شد

به درد جداییش آلوده شد

بمرد و به تابوت بردند مرد

بشستند و غسلش بدادند چند

زمانی که وقت کفن سر رسید

زنک با وصییت همی سر رسید

چو بنهاد صندوق اندر کفن

شدند معترض آنزمان مرد و زن

که بیهوده باشد تلاشت ببار

دگر مرده ثروت نیاید بکار

ز مردم چو اصرار گردید زیاد

زنک گفت : نباشید به من انتقاد

که من قول دادم به شوی گرام

وصیت نمایم عمل والسلام

تمامی ثروت فروختم زجان

به بانک در حسابم گذاشتم بدان

و آن چه که همراه شویم برند

یکی چک کشیدم که آنجا خرند

اگر شوی من کرد تقاضای پول

برای دیدن مطلب اصلی اینجا کلیک نمایید.