داچ علی اس اس

داچ علی اس اس

داچ علی اس اس

داچ علی اس اس

داچ علی اس اس

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

تنظیم و کار با دستگاه ونتیلاتور چیست؟ + اموزش ونتیلاتور

تنظیم و کار با دستگاه ونتیلاتور چیست؟ + اموزش ونتیلاتور در سایت علم سرا

ونتیلاتور,ونتیلاتور چیست,ونتیلاتور Pdf,ونتیلاتور پرتابل,ونتیلاتور دراگر,ونتیلاتور خانگی,ونتیلاتور نوزادان,ونتیلاتور 840,ونتیلاتور رافائل,ونتیلاتور بیهوشی,ونتیلاتور چیست؟,دستگاه ونتیلاتور چیست,ونتیلاتور خانگی چیست,دستگاه ونتیلاتور Pdf,مدهای ونتیلاتور Pdf,ونتیلاتور پرتابل Resmed,ونتیلاتور پرتابل Siem,ونتیلاتور پرتابل دراگر,ونتیلاتور پرتابل قیمت,دستگاه ونتیلاتور پرتابل,آموزش ونتیلاتور پرتابل,قیمت دستگاه ونتیلاتور پرتابل,کار با ونتیلاتور پرتابل,فروش ونتیلاتور پرتابل,ونتیلاتور دراگر,اموزش ونتیلاتور دراگر,دستگاه ونتیلاتور دراگر,تنظیمات ونتیلاتور دراگر,تنظیم ونتیلاتور دراگر,نمایندگی ونتیلاتور دراگر,شرکت ونتیلاتور دراگر,قیمت ونتیلاتور دراگر,قیمت ونتیلاتور خانگی,دستگاه ونتیلاتور خانگی,قیمت دستگاه ونتیلاتور خانگی,فروش ونتیلاتور خانگی,خرید ونتیلاتور خانگی,ونتیلاتور در نوزادان,دستگاه ونتیلاتور نوزادان,آموزش ونتیلاتور نوزادان,تنظیمات ابتدایی ونتیلاتور نوزادان,دستگاه ونتیلاتور 840,دستگاه ونتیلاتور رافائل,ونتیلاتور ماشین بیهوشی,ونتیلاتور دستگاه بیهوشی

ونتیلاتور , ونتیلاتور چیست؟ , کار با دستگاه ونتیلاتور , تنظیم و اموزش دستگاه ونتیلاتور

  علم سرا >>> پزشکی >>> کمک های اولیه >>> در این مطلب به صورت کامل به آنژیو قلب و مراقبت بعد از آنژیوگرافی می پردازیم

ونتیلاتور , ونتیلاتور چیست؟ , کار با دستگاه ونتیلاتور , تنظیم و اموزش دستگاه ونتیلاتور

ونتیلاتور

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که کسی را ببینید که نتواند نفس بکشد و مجبور باشد با دستگاه این کار را انجام دهد.خیلی از اوقات ریه ها از کار می افتند و شخص مجبور است برای اینکه زنده بماند از دستگاه تنفس مصنوعی که ونتیلاتور نام دارد استفاده کند.این دستگاه دارای آموزش و روش کاری است که در این مطلب می توانید تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد این دستگاه به راحتی استخراج کنید

جلوگیری اورژانسی , جلوگیری اورژانسی با قرص Ld , جلوگیری اورژانسی با قرص

ونتیلاتور , ونتیلاتور چیست؟ , کار با دستگاه ونتیلاتور , تنظیم و اموزش دستگاه ونتیلاتور

دستگاه تنفّس مصنوعی یا وِنتیلاتور (به انگلیسی: Medical ventilator) دستگاهی است که کار تنفس را برای بیمارانی که به‌طور موقت یا دائم دچار مشکلات تنفسی هستند انجام می‌دهد.

ونتیلاتور چیست

تعداد نفس هایی­  که در هر ۶۰ ثانیه توسط ونتیلاتور به بیمار ارائه ­ می­ شود و  به پاتولوژی نوع بیمار و اندازه معمول  و مقدار مورد نیاز Paco۲  بستگی دارد. برای بیماران با ریه نرمال تعداد تنفس بین ۸-۶ تنفس در هر ۶۰ ثانیه خوب است. برای بیماران با  انسدادی ریه برای پیشگیری از auto PEEP و هیپرونتیلاسیون یا خارج شدن بیش از اندازه Co۲ تعداد تنفس بین ۸-۶ تنظیم می­شود. بیماران با بیماری­ های محدودکننده ریوی (پنومونی) تعداد تنفس­ بین ۲۰-۱۲ تنفس در دقیقه را تحمل می­ کنند.

حجم جاری (Tidal Volume(Tv))

حجم جاری، حجمی از گاز است که در هر تنفس توسط ونتیلاتور به بیمار تحویل می­گردد. این حجم از ۵ تا ۱۵ میلی­ لیتر به ازای هرکیلوگرم وزن بیمار قابل تنظیم است و بستگی به ظرفیت ریه­ها، مقاومت راه­های هوائی و پاتولوژی بیماری دارد. افراد با ریه طبیعی حجم­ های ۱۲- ۱۵ cc/kg را تحمل می­کنند اما در بیماران با بیماری­ های محدود کننده ریوی از حجم­های cc/kg ۵-۸ استفاده می­شود.

حجم دقیقه­ ای (Minute volume (Mv))

عبارت است از حاصل ضرب تعداد تنفس(F یا RR) در حجم جاری   TV × RR= MV

سوختگی , سوختگی پای نوزاد , سوختگی با آب جوش , درمان سوختگی , سوختگی درجه 1 و 2 و 3

  • بهرام بهرامی

عوارض استفاده از گوش پاک کن

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۳۴ ق.ظ

عوارض استفاده از گوش پاک کن

کلیه عوارض استفاده از گوش پاک کن برای انسان در سایت علم سرا

گوش پاک کن به انگلیسی,گوش پاک کن,گوش پاک کن برقی,گوش پاک کن برقی دیجی کالا,گوش پاک کن واکس وک,گوش پاک کن دینا,گوش پاک کن پنبه ریز,گوش پاک کن خارخاسک,گوش پاک کن شارژی,گوش پاک کن مکنده,گوش پاک کن برقی اصل,گوش پاک کن برقی قیمت,گوش پاک کن برقی مضرات,گوش پاک کن برقی ارزان,گوش پاک کن برقی وکس وک,گوش پاک کن برقی واکس وک Wax Vac,گوش پاک کن برقی,معایب گوش پاک کن برقی,گوش پاک کن واکس وکس,گوش پاک کن برقی واکس وک,خرید گوش پاک کن واکس وک,شرکت گوش پاک کن دینا,قیمت گوش پاک کن پنبه ریز,گوش پاک کن خارخاسک

  گوش پاک کن , مضرات گوش پاک کن , نحوه استفاده از گوش پاک کن , عوارض گوش پاک کن

علم سرا >>> پزشکی >>> بیماری ها و درمان >>> در این مطلب می خواهبم در مورد استفاده از گوش پاک کن صحبت کنیم

گوش پاک کن , مضرات گوش پاک کن , نحوه استفاده از گوش پاک کن , عوارض گوش پاک کن

گوش‌پاک‌کن‌ها شاید کاملا بدون خطر به نظر برسند، در صورتی که اگر از آنها به طور غیر صحیح استفاده شود، می‌تواند آسیب های جدی وارد نماید.

گوش پاک کن

شاید برایتان عجیب باشد ولی استفاده غیر اصولی از گوش پاک کن می تواند برای شما مشکلات زیادی را به وجود بیاورد.وقتی که گوش پاک کن را در داخل گوش می کنید باید توجه داشته باشید که میکروب های موجود روی آن را هم دارید داخل گوش می کنید که همین امر باعث شده که متخصصان گوش تذکرات زیادی را در مورد گوش پاک کن به شما بدهند.امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات کافی را کسب نمایید

سوختگی , سوختگی پای نوزاد , سوختگی با آب جوش , درمان سوختگی , سوختگی درجه 1 و 2 و 3

گوش پاک کن , مضرات گوش پاک کن , نحوه استفاده از گوش پاک کن , عوارض گوش پاک کن

هنگام استفاده از گوش پاک کن باهدایت آن به داخل گوش باعث تجمع واکس یا جرم به گوش به نزدیک پرده گوش می شود و در صورت استفاده طولانی مدت باعث کم شدن شنوایی و عدم عملکرد صحیح پرده گوش می گردد. در اینجا نکاتی برای استفاده از گوش‌پاک‌کن ارائه شده است.

آشنایی با گوش پاک کن

استفاده از گوش پاک کن در عین سادگی ، خطرات و عواقب جبران ناپذیری دارد. به خصوص استفاده آن برای کودکان. زیرا کودکان دارای نسوج ضعیف و حساس تری هستند. اکثرا پیش آمده است که هنگامی که کودک خود را از حمام بیرون می آورید ، گوش او را با گوش پاک کن و حتی گاهی با دستمال کاغذی ای که به دور چوب کبریت پیچیده اید خشک می کنید. آیا تا بحال به عواقب و خطرات آن فکر کرده اید؟

جوش صورت , جوش صورت نوزاد , درمان جوش صورت , جوش صورت نشانه چیست

گوش پاک کن , مضرات گوش پاک کن , نحوه استفاده از گوش پاک کن , عوارض گوش پاک کن

گوش‌پاک‌کن‌ها شاید کاملا بدون خطر به نظر برسند در صورتی که اگر از آنها به طور غیر صحیح استفاده شود، می‌تواند آسیب های جدی وارد نماید. همواره به یاد داشته باشید که هیچ چیزی نباید برای پاک کردن، داخل گوش برود.

مضرات گوش پاک کن

احتمالا اکثر شما به ویژه پس از حمام کردن کودک به فکر تمیز کردن گوش و خارج کردن ترشحات آن می‌افتید.‌ این لحظه غالبا همان لحظه‌ای است که دست خود را به سمت یک گوش پاک‌کن دراز کرده و یا حتی در مواردی، ‌یک تکه دستمال کاغذی و یا پنبه را به دور یک چوب کبریت پیچیده و جهت تمیز کردن گوش دلبندتان، آن را داخل مجرای گوش می‌کنید. ولی مراقب باشید! خطر همین‌جا در کمین شما نشسته است.
انجام یکی از اعمال بسیار ساده فوق می‌تواند موجب رساندن آسیب‌های جبران‌ناپذیری به گوش شود.

پانسمان زخم , پانسمان زخم باز , پانسمان زخم پای دیابتی , روش پانسمان زخم باز , انواع پانسمان زخم

گوش پاک کن , مضرات گوش پاک کن , نحوه استفاده از گوش پاک کن , عوارض گوش پاک کن

از گوش پاک‌کن فقط برای پاک کردن مجرای خارجی گوش استفاده شود.

عوارض گوش پاک کن

در سطح اجتماع بحث‌های زیادی در مورد استفاده و یا عدم استفاده از گوش پاک‌کن جهت تمیز کردن گوش وجود دارد. در واقع، شاید بتوان گفت ‌که ‌عبارت ‌گوش‌پاک‌کن، ‌فقط یک عبارت مجازی است برای چیزی که موارد کاربرد آن ارتباط کمی با رفع آلودگی گوش دارد.
از گوش پاک‌کن بیشتر جهت تمیز کردن لاله گوش، داخل بینی کودک،‌ بین انگشتان پا، مالیدن پماد بر روی زخم، استعمال داروها در نواحی باز و تمیز کردن آرایش دور چشم‌ها ‌استفاده می‌شود ، درحالیکه بسیاری از مردم بر این باورند که این وسیله صرفا جهت خارج کردن ترشحات از داخل گوش است. یک نکته مهم را بایستی همیشه به‌خاطر داشته باشید: ترشحات گوش خارجی که به آن جرم یا واکس گوش گفته می‌شود، به‌هیچ‌وجه آلوده و کثیف نیستند.

درد قلب , درد قلب هنگام نفس کشیدن , درد قلب نشانه چیست , درد قلب و دست چپ

گوش پاک کن , مضرات گوش پاک کن , نحوه استفاده از گوش پاک کن , عوارض گوش پاک کن

ترشحات گوش خارجی که به آن جرم یا واکس گوش گفته می‌شود، به هیچ وجه آلوده و کثیف نیستند؛ این ترشحات در واقع یک سری از ترشحات طبیعی و ضروری بدن هستند که از گوش مراقبت می کنند.

گوش پاک کن برقی

این ترشحات، در واقع یک سری از ترشحات طبیعی و ضروری بدن هستند که از گوش مراقبت می‌کنند. همانگونه که همه می‌دانند، جرم گوش زرد رنگ و چرب بوده و دارای حالت چسبندگی است. وجود این جرم برای نرم نگهداشتن و حفظ سلامت مجرای گوش خارجی ضروری است. علاوه بر این، اسیدیته این ترشحات مانع از رشد باکتری و قارچ می‌شود.

سینورا , سینورا چیست , سینورا پیشرفته ترین دارو , بهترین دارو سینورا , سینورا چیست

گوش پاک کن , مضرات گوش پاک کن , نحوه استفاده از گوش پاک کن , عوارض گوش پاک کن

گوش پاک‌کن استفاده های دیگری نیز مانند تمیز کردن بینی کودک، تمیز کردن بین انگشتان پا، مالیدن پماد بر روی زخم و… دارد و صرفا برای تمیز نمودن داخل گوش(گوش میانی) نمی باشد.

عوارض گوش پاک کن برقی

جرم گوش به‌طور طبیعی و خودبه‌خود به سمت بیرون حرکت کرده و از مجرای گوش خارج می‌شود بنابراین نیازی به دستکاری برای خروج آن وجود ندارد. البته در برخی از موارد، ترشح بیش از حد به‌خصوص در افراد مستعد موجب انسداد گوش و کاهش شنوایی می‌شود که در این صورت بایستی بیمار جهت شستشوی گوش و اقدامات لازم به پزشک متخصص مراجعه کند.

صابون گیاهی , صابون گیاهی برای جوش صورت , صابون گیاهی کاملیا , صابون گیاهی برای مو , طرز تهیه صابون گیاهی

  • بهرام بهرامی

طریقه مصرف هورمون و امپول سوماتروپین

دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۱۹ ق.ظ

عوارض و طریقه مصرف هورمون و امپول سوماتروپین در بدنسازی چیست

عوارض و طریقه مصرف هورمون و امپول سوماتروپین در بدنسازی چیست در سایت علم سرا

سوماتروپین,سوماتروپین چیست,سوماتروپین ال جی,سوماتروپین دانمارکی,سوماتروپین ویکی پدیا,سوماتروپین برای افزایش قد,سوماتروپین آرژانتینی,سوماتروپین دانمارکی 16 واحدی,سوماتروپین اصل,سوماتروپین قیمت,آمپول سوماتروپین چیست؟,عوارض سوماتروپین چیست؟,هورمون سوماتروپین چیست,سوزن سوماتروپین چیست,قیمت سوماتروپین چیست,عوارض آمپول سوماتروپین چیست؟,داروی سوماتروپین چیست,سوماتروپین دانمارکی چیست,قیمت آمپول سوماتروپین چیست؟,سوماتروپین ال جی قیمت,سوماتروپین ال جی کره,سوماتروپین ال جی چیست,سوماتروپین ال جی,آمپول سوماتروپین ال جی,دوره سوماتروپین ال جی,عوارض سوماتروپین ال جی,خرید سوماتروپین ال جی,فروش سوماتروپین ال جی,سوماتروپین دانمارکی 32 واحدی,سوماتروپین دانمارکی خودکاری,سوماتروپین دانمارکی اصل,سوماتروپین دانمارکی,قیمت سوماتروپین دانمارکی,عوارض سوماتروپین دانمارکی,انواع سوماتروپین دانمارکی,آمپول سوماتروپین ویکی پدیا,آمپول سوماتروپین برای افزایش قد,هورمون سوماتروپین برای افزایش قد,تزریق سوماتروپین برای افزایش قد,قرص سوماتروپین برای افزایش قد,سوماتروپین افزایش قد,استفاده از سوماتروپین برای افزایش قد,طریقه مصرف سوماتروپین برای افزایش قد,سوماتروپین در افزایش قد,قیمت سوماتروپین آرژانتینی,قیمت سوماتروپین دانمارکی 16 واحدی,سوماتروپین اصلی,سوماتروپین اصل قیمت,فروش سوماتروپین اصل,خرید سوماتروپین اصل,تشخیص سوماتروپین اصل,قیمت سوماتروپین اصلی,فروش سوماتروپین اصلی,خرید آمپول سوماتروپین اصل,مشخصات سوماتروپین اصل,قیمت سوماتروپین داروخانه,قیمت سوماتروپین ال جی,قیمت سوماتروپین داروخانه ای,قیمت سوماتروپین اصل,قیمت سوماتروپین Lg,سوماتروپین قیمت,قیمت سوماتروپین در بدنسازی,قیمت سوماتروپین در ایران

سوماتروپین , سوماتروپین در بدنسازی , سوماتروپین چیست , امپول سوماتروپین , عوارض هورمون سوماتروپین

علم سرا >>> بدنسازی >>> در این مطلب به سوماتروپین یا همان هورمون رشد می پردازیم

سوماتروپین , سوماتروپین در بدنسازی , سوماتروپین چیست , امپول سوماتروپین , عوارض هورمون سوماتروپین

شاید شما هم نام هورمون سوماتروپین را شنیده باشید و برایتان جالب باشد این هورمون چیست.این هورمون که به هورمون رشد قد معروف است امروزه در بدنسازی کاربرد زیادی دارد. این هورمون گفته می شود چربی سوزی را زیاد می کند و باعث عضله سازی می شود و برای کسانی که دوست دارند در مدت زمانی کمی بدن خوبی داشته باشند توصیه می شود.ولی غیر ممکن است که در این دنیا چیزی مفت و مجانی حاصل شود بدون هیچ گونه عوارضی.امیدواریم این مطلب بدرد شما بخورد و همیشه سالم و سلامت باشید

قرص پلاویکس , عوارض پلاویکس , پلاویکس

سوماتروپین , سوماتروپین در بدنسازی , سوماتروپین چیست , امپول سوماتروپین , عوارض هورمون سوماتروپین

بعضی سوماتروپین را کاملا بی‌اثر در مفید بودن قدرت های ورزشکاران می‌دانند و بر این باورند که این هورمون تنها  سبب بهبود فرایند رشد در بچه هایی که قد آنها کوتاه مانده است میشود

هورمون رشد حتی خیلی حساس است و می بایستی در دمای خنک و مشخص شده نگه داری شود و سریع مورد استفاده قرار بگیرد . هورمون رشد انسانی  HGH بوسیله سوماتوتروپ در غده ای که به وسیله مغز انسان در بدن دستور داده می شود ساخته می شود 

قرص جوشان,قرص جوشان ویتامین C,قرص جوشان Acc,قرص جوشان مولتی ویتامین,قرص جوشان منیزیم,قرص جوشان استیل سیستئین 600,قرص جوشان فلویموسیل,قرص جوشان کلسیم,قرص جوشان Acc چیست,قرص جوشان به انگلیسی,قرص جوشان ویتامین C در بارداری,قرص جوشان ویتامین C برای بارداری,قرص جوشان ویتامین C برای کودکان,قرص جوشان ویتامین C,قرص جوشان ویتامین C خارجی,قرص جوشان ویتامین C بارداری,قرص جوشان ویتامین ث,قرص جوشان ویتامین ث در بارداری,عوارض قرص جوشان ویتامین C,قرص جوشان Acc Long,قرص جوشان Aac,خواص قرص جوشان Acc,موارد مصرف قرص جوشان Acc,قرص جوشان Acc لانگ,قرص جوشان Acc برای چیست,فواید قرص جوشان Acc,قرص جوشان Aac Long,قرص جوشان مولتی ویتامین خارجی,قرص جوشان مولتی ویتامین اسوه,قرص جوشان مولتی ویتامین مینرال,قرص جوشان مولتی ویتامین در بارداری,قرص جوشان مولتی ویتامین آلمانی,قرص جوشان مولتی ویتامین ویتا فیز,قرص جوشان مولتی ویتامین کودکان,قرص جوشان مولتی ویتامین حکیم,قرص جوشان مولتی ویتامین برای کودکان,قرص جوشان منیزیم برای چیست,قرص جوشان منیزیم در بارداری,قرص جوشان منیزیم Hansal,قرص جوشان منیزیم ویتافیز,قرص جوشان منیزیم,قرص جوشان منیزیوم,قرص جوشان Magnesium,خواص قرص جوشان منیزیم,عوارض قرص جوشان منیزیم,قرص جوشان فلویموسیل برای چیه,قرص جوشان Fluimucil,عوارض قرص جوشان فلویموسیل,قیمت قرص جوشان فلویموسیل,فواید قرص جوشان فلویموسیل,موارد مصرف قرص جوشان فلویموسیل,قرص جوشان فلویموسیل 600,قرص جوشان فلویموسیل چیست,قرص جوشان کلسیم فورت,قرص جوشان کلسیم دی,قرص جوشان کلسیم در بارداری,قرص جوشان کلسیم فورت مینو,قرص جوشان کلسیم د,قرص جوشان کلسیم دی 3,قرص جوشان کلسیم فورت در بارداری,قرص جوشان کلسیم D3,قرص جوشان کلسیم خارجی,قرص جوشان به انگلیسی قرص جوشان , فواید قرص جوشان ویتامین c , خواص قرص جوشان مولتی ویتامین , عوارض قرص جوشان acc

سوماتروپین , سوماتروپین در بدنسازی , سوماتروپین چیست , امپول سوماتروپین , عوارض هورمون سوماتروپین

استفاده از این هورمون در بزرگسالان باعث تغییرات شدید در شکل استخوان‌های فک پائینی و سایر استخوان‌ها میشود و به طور عمومی‌ سوال اینجاست که چه نوع از این هورمون را باید دریافت کنیم؟

هورمون رشد که سوماتروپین نیز نامیده می شود. یک هورمون رشد انسانی است و برای استعمال موارد پزشکی خاص درست شده است . سوماتروپین امروزه دارویی گران در لیست موارد مصرفی ورزشکاران می باشد، بنابراین بهتر است که با دقت بیشتر و مخصوصی مورد استعمال قرار گیرد ، البته وقتی که این مورد را از بازار سیاه تهیه می کنید باید خیلی دقت کنید . از نظر کاربرد و استعمال یک شباهت هایی با   HCG دارد. انواع تولید شده تقلبی و خطرناک این دارو نیز وجود دارد که گزارش شده است.    سوماتوتروپ تا ۵۰% یا بیشتر در ترشح غده مربوطه به رشد و ساخت هورمون رشد که جزء مهمترین هورمون های بدن هستند، دخالت دارد. به واسطه بالا رفتن عمر تا ۶۰ سال، اغلب مردم تقریباً ۸۰% هورمون رشد در سیستم بدنشان تنبل می شود و دیگر فعالیتی ندارد.

تتراسایکلین , پماد تتراسایکلین , قرص تتراسایکلین , پماد تتراسایکلین برای زخم , پماد تتراسایکلین برای درمان جوش

سوماتروپین , سوماتروپین در بدنسازی , سوماتروپین چیست , امپول سوماتروپین , عوارض هورمون سوماتروپین

سوماتروپین پلیپپتیدی متشکل از ۱۹۱ امینو اسید است.

از موارد استعمال این دارو  در زمان کودکی  چربی بالا، ترس زیاد، مشکلات رشدی ، سلامتی عمومی ناخوشایند، فقدان سلامتی و آسایش مثبت می باشد.این دارو دارای منفعت هایی همچون بهبود فعالیت مغز و عملکرد آن عاملی برای تقویت بافت های ارتباطی که صدمات احتمالی را کاهش می دهند ، می باشد . افزایش وزن به طور باور نکردنی بدون اینکه صدمه ای به تکیه گاه اندازه ای داشته باشد ، کاهش خمیدگی بدن بوسیله برگرداندن جوانی به پوست، بالا بردن درجه انرژی و وضعیت واضح و روشن، سوماتروپین اثر آنابولیک (بافت سازی) قوی دارد و سبب افزایش ساخت (سنتز) پروتئین می شود که خود را به صورت hypertrophy (گسترش سلولهای ماهیچه ای) و hyperplasia (افزایش سلولهای ماهیچه ای) نشان می دهد. جالب اینجاست که این تغییرات با مصرف استروییدها بدست نمی آید. این شاید تنها دلیلی است که سوماتروپین به عنوان قویترین هورمون محسوب می شود، تاثیربسیاربر سوزاندن چربیها دارد. بیشتر بدنهای چاق در هدایت انرژی جهت کاهش شدید چربیها و یا ورزشکاران در افزایش مصرف کالری و انرژی از آن استفاده می کنند بهبود بخشیدن قوای جنسی ، بهبود بخشیدن به عملکرد ششها و افزایش درجه موادSaure در جریان خون، کمک به سیستم دفاعی بدن و عملکرد غده تیموس و شاید در اغلب موارد مؤثراً اختصاصی باشد.

پماد سوختگی , بهترین پماد سوختگی , پماد سوختگی برای پای کودک و نوزاد

سوماتروپین , سوماتروپین در بدنسازی , سوماتروپین چیست , امپول سوماتروپین , عوارض هورمون سوماتروپین

در انسان این هورمون در صورت وجود یک محرک مناسب (تمرین، خواب، استرس، سطح پائین قند خون و…) در غده هیپوفیز تولید و ترشح میشود.

 این دارو قابلیتش با تولید زیاد سلول های عضلانی بدون استروئید امکان پذیر است. سوماتروپین تقویت کننده بافتهای پیوندی، زردپیها و غضروفها می باشد، که می تواند دلیل اصلی برای افزایش قابل ملاحظه قدرت ورزشکاران باشد. بعضی بدنسازها و پاورلیفتینگ کارها اعلام کرده اند که مصرف همزمان استروییدها و سوماتروپین نه تنها باعث افزایش قدرت ورزشکارمی شود، بلکه آنها را ازآسیب نیزحفظ می کند.سوماتروپین مکملی گران است. اگر چه سودهای زیادی به همراه دارد اما دارای عوارض جانبی وخیمی است که از یک طرف بر روی مفاصل و از طرف دیگر بر روی غدد و کبد اثر مخرب می گذارد .

آزیترومایسین , آزیترومایسین ۲۵۰ , آزیترومایسین ۵۰۰ , قرص آزیترومایسین ,شربت آزیترومایسین

سوماتروپین , سوماتروپین در بدنسازی , سوماتروپین چیست , امپول سوماتروپین , عوارض هورمون سوماتروپین

مهم است که بدانید (HGH ) به تنهائی تاثیر مستقیم نمیگذارد ولی‌ با تحریک کبد باعث تولید و آزاد سازی فاکتور رشد شبه انسولین (IGFs ) و سوماتومدین (somatomedins) میشود

به همراه چند ماده دیگر این دارو تأثیر سازنده زیادی دارد :

 ۱-انسولین

 ۲-سیتومل یا هورمون های غده تیروئید گروهL-T۳ دیگر.

 ۳-کورتیکواسترویید

 ۴- گنادوتروپین

 ۵- استروژن و البته با تعجب آندروژن و آنابولیکها

سوختگی , سوختگی پای نوزاد , سوختگی با آب جوش , درمان سوختگی , سوختگی درجه 1 و 2 و 3

سوماتروپین , سوماتروپین در بدنسازی , سوماتروپین چیست , امپول سوماتروپین , عوارض هورمون سوماتروپین

سوماتروپین تاثیر آنابولیکی قوی دارد و باعث افزایش سنتز پروتئین میشود که این مساله نیز باعث افزایش،هم در حجم ماهیچه‌ها و هم در تعداد سلول‌های ماهیچه ای میشود

 این دارو می تواند به وسیله مکمل های داروهای آنتی کاتابولیکی دیگر همچون کلن بوترول یا افدرین مکمل های بنا کننده دیگر را افزایش دهد. دوزهای مصرفی می توانند درون عضلات و محدوده آنها تزریق بشوند البته  یک روش جالب و محبوب تزریق کردن زیر پوست و روی عضله می باشد با سرنگ انسولین در هر بار

کتوتیفن , کتوتیفن شربت , شربت کتوتیفن , شربت کتوتیفن برای چی خوبه , شربت کتوتیفن خارجی برای نوزاد و کودکان

سوماتروپین , سوماتروپین در بدنسازی , سوماتروپین چیست , امپول سوماتروپین , عوارض هورمون سوماتروپین

هورمون رشد (سوماتروپین) به عنوان قویترین هورمون آنابولیکی شناخته میشود

 عوارض جانبی سوماتروپین

 عوارض جانبی این دارو اصولا همچون عوارض جانبی استروئیدهای آندروژنی و آنابولیکی نیستند. اغلب عوارض جانبی  Hypoglycemia (پایین آمدن سطح قند خون)هستند. عملکرد کوتاه مدت غده تیروئید را نیز سبب می شوند . یکی دیگر از عوارض جانبی استعمال این دارو ژیانتیسم است که در بدن های نرمال انسانی ایجاد می شود . این مهم فقط زمانی صدق می کند که استعمال در حین و دوره رشدی یک زندگی صورت بگیرد، چرا که تناسب رشد را متلاشی می کند. این خیلی مهم است که شخصی کاملاً رشد کرده است  و بالغ شده است قبل از این که عوارض جانبی نادر دیگری به وسیله مصرف دارو ایجاد شود ، که شامل دیابت، آگراندیسمان داخلی، فشار خون بالا و آگراندیسمان (بزرگ نمایی ) کلیه نیز هستند.

شربت لاکتولوز , شربت لاکتولوز خارجی , شربت لاکتولوز برای نوزادان , عوارض و خواص شربت لاکتولوز

سوماتروپین , سوماتروپین در بدنسازی , سوماتروپین چیست , امپول سوماتروپین , عوارض هورمون سوماتروپین

دومین تاثیر سوماتروپین در بدن روی فرایند چربی‌ سوزی می‌باشد

 مشکل عمومی دیگری با تزریق و استعمال این دارو وجود ندارد اما مواظب ترکیب انسولین با آن باشید، چرا که ممکن است احتمال گرایش شما به سمت بیماری دیابت را افزایش دهد و تا آخر عمر می بایستی شما انسولین بزنید. تزریق سر خود انسولین می تواند مشکلات جدی را به دنبال داشته باشد . هورمون رشد از ماده سوماتروپین گرفته می شود که علاوه بر این به صورت پودر نیز وجود دارد که می بایستی آن را با یک محلول حل کرد که معمولاً همراه همان پودر وجود دارد . در اینجا پیشنهاد می کنیم که محلول بدست آمده را سریع تزریق کنید.

لوراتادین , لوراتادین یا سیتریزین , لوراتادین 10 چیست , قرص لوراتادین , قرص لوراتادین 10 برای چیست

سوماتروپین , سوماتروپین در بدنسازی , سوماتروپین چیست , امپول سوماتروپین , عوارض هورمون سوماتروپین

سوماتروپین با قرار دادن چربی‌‌ها به عنوان منبع سوخت بدن باعث کاهش شدید چربی‌‌ها شده و باعث دسترسی بیشتر ورزشکار به کالری میشود

تاثیر هرمون رشد یا سوماتروپین در بدن سازی

 هورمون رشد تأثیر اساسی روی حجم عضلات، متابولیسم کربوهیدرات، پروتئین و چربی‌ها دارد. اول از همه باید گفت که هورمون رشد حجم خالص عضلانی بدن را به‌واسطه تحرک سنتز پروتئین و افزایش احتباس نیتروژن اضافه می‌کند. بخشی از این تأثیر به خاطر این است که هورمون رشد انتقال آمینواسیدهای خاصی به داخل سلول‌های عضلانی بهبود می‌دهد. افرادی که این هورمون را در بدن خود کم دارند نسبتاً درصد چربی بدن‌شان بالا است. هورمون رشد به‌ واسطه افزایش پروتئین بدن و عمدتاً عضلات، میزان چربی بدن را کاهش می‌دهد. گاهی اوقات به‌ویژه بعد از یک دوره فقدان گلوکز، هورمون رشد دارای تأثیری مثل هورمون انسولین می‌شود به‌طوری که جذب گلوکز و مصرف آن را افزایش می‌دهد. این تأثیر خیلی سریع از بین می‌رود و دلیل فیزیولوژیک آن هنوز نامشخص است. بعد از حدود دو ساعت متابولیسم گلوکز در عضله و بافت چربی متوقف می‌شود. بدین‌ترتیب در استفاده گلوکز کاهش دیده می‌شود در نتیجه ذخایر گلیکوژن عضلات حفظ می‌شوند چرا که متابولیسم گلوکز متوقف می‌شود. هورمون رشد در بافت چربی تخریب تری‌گلیسیرید (چربی بدن) را بهبود داده، و سطح اسیدهای چرب آزاد خون را افزایش می‌دهد. از آنجائی‌که استفاده از گلوکز توسط هورمون رشد سرکوب می‌شود، سنتز چربی نیز سرکوب می‌گردد. این تأثیرات وقتی با هم ترکیب می‌شوند نتیجه‌اش می‌شود کاهش خالص چربی بدن.

آلپرازولام , آلپرازولام+خودکشی , آلپرازولام چیست ,قرص آلپرازولام ,عوارض قرص آلپرازولام

سوماتروپین , سوماتروپین در بدنسازی , سوماتروپین چیست , امپول سوماتروپین , عوارض هورمون سوماتروپین

  • بهرام بهرامی

دانلود انواع عکس کیک تولد مردانه عاشقانه فانتزی جدید دخترانه

دانلود انواع عکس کیک تولد مردانه عاشقانه فانتزی جدید دخترانه در سایت علم سرا

عکس کیک تولد,عکس کیک تولد مردانه,عکس کیک تولد عاشقانه فانتزی,عکس کیک تولد ساده,عکس کیک تولد عاشقانه,عکس کیک تولد زنانه,عکس کیک تولد دخترانه جدید,عکس کیک تولد دخترانه,عکس کیک تولد برای تبریک,عکس کیک تولد زیبا و رمانتیک,عکس کیک تولد پسرانه,عکس کیک تولد پسرانه بزرگسال,عکس کیک تولد پسرانه زیبا,عکس کیک تولد پسرانه فوتبالی,عکسهای کیک تولد پسرانه,عکس های کیک تولد مردانه,عکس انواع کیک تولد پسرانه,دانلود عکس کیک تولد پسرانه,عکس کیک تولد مردان زن ذلیل,عکس کیک تولد ساده و شیک,عکس کیک تولد ساده و زیبا,عکس کیک تولد ساده ایرانی,عکس کیک تولد ساده دخترانه,عکس کیک تولد ساده و قشنگ,عکسهای کیک تولد ساده,عکس کیک تولد شکلاتی ساده,عکس مدل کیک تولد ساده,عکس تزیین کیک تولد ساده,عکس کیک تولد عاشقانه 93,عکسهای کیک تولد عاشقانه,دانلود عکس کیک تولد عاشقانه,عکس از کیک تولد عاشقانه,عکس هایی از کیک تولد عاشقانه,عکس عاشقانه ترین کیک تولد,عکس کیک تولد زیبا و عاشقانه,عکس کیک تولد دخترانه باربی,عکس کیک تولد دخترانه شیک,عکس کیک تولد دخترانه زیبا,عکس کیک تولد دخترانه نوجوان,عکس کیک تولد دخترانه ی زیبا,عکس کیک تولد دخترانه فانتزی,عکس کیک تولد دخترانه,عکسهای کیک تولد جدید دخترانه,عکس کیک تولد دخترانه ی جدید,جدید ترین عکس کیک تولد دخترانه,عکس کیک تولد دخترانه ساده,عکس کیک تولد با تبریک,عکس کیک تولد برا تبریک,عکس کیک تولد با متن تبریک,عکس کیک تولد و متن تبریک,عکس کیک تولد همراه با تبریک,عکس کیک تولد و پیام تبریک,عکس کیک تولد همراه متن تبریک,عکس کیک زیبا برای تبریک تولد,دانلود عکس کیک تولد برای تبریک

عکس کیک تولد

علم سرا >>> عکس >>> در این مطلب عکس های بسیار زیبا از “عکس کیک تولد” را بریا شما تهیه نموده اسم

عکس کیک تولد , عکس کیک تولد مردانه , عکس کیک تولد عاشقانه فانتزی , عکس کیک تولد دخترانه جدید

گالری زیبا ترین و به یادماندنی ترین “عکس کیک تولد” مردانه زنانه دخترانه پسرانه عاشقانه فانتزی جدید

برای دیدن مطلب اصلی اینجا کلیک نمایید.

  • بهرام بهرامی