داچ علی اس اس

داچ علی اس اس

داچ علی اس اس

داچ علی اس اس

داچ علی اس اس

توضیح درد یک طرف چهره

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۵۳ ق.ظ

توضیح درد یک طرف چهره

اگر در هر زمان دردناک احساس می کنید، درد مزمن که در هر حرکت رخ می دهد، حتی هنگام مسواک زدن، شستن صورت، جویدن غذا و یا در معرض باد، می دانید، درد ناشی از ترشینیوز یا اعصاب مغز این مسئول حوا صورت، جمجمه، دندان، دهان و بینی است. درد واقعی عصب، در واقع، نوعی اختلال عصبی است که معمولا در زنان بالای 50 سال یا بیشتر اتفاق می افتد.
درد در یک طرف چهره و سر

سردرد یک طرفه یک عبارت است که برای توصیف درد در یک طرف سر و نشان دهنده درد است که در ناحیه میانی / مرکزی سر احساس نمی شود. این درد ممکن است در یک نقطه کوچک در کنار سر احساس شود، و نیم دیگر روی سر تاثیر نمی گذارد. ممکن است درد در بعضی موارد در کل ناحیه یک طرف سر احساس شود. در واقع، سردرد یک طرفه علل بسیاری دارد و تنها یکی از آنها میگرن است. اگر چه سردرد میگرنی و خوشه دو علت شایع سردرد یک طرفه است، اما این شرایط را می توان با بسیاری از عوامل دیگر مرتبط کرد.
چه چیزی باعث درد در یک طرف چهره می شود؟

سردرد یک طرفه، همانطور که از نامش بر می آید، یک نوع سردرد است که تنها در یک طرف سر قرار می گیرد و می تواند باعث درد و ناراحتی فرد شود. این شرایط معمولا شبیه درد به شکل ضربدری قلب در یک طرفه سر است و همچنین می تواند نشانه های تهوع، استفراغ، خستگی و احساس نور را ایجاد کند. این نوع سردرد در موارد سردرد میگرنی و خوشه بسیار رایج است. هر دوی این موارد با شدت درد و ناراحتی و علائم طولانی مدت همراه است.
علل درد در یک طرف چهره

سردرد تنش شایع ترین نوع سردرد است و در بسیاری از موارد در بسیاری از موارد احساس می شود. این نوع سردرد اغلب طول می کشد برای مدت طولانی، اگر چه در برخی موارد می تواند یک هفته یا بیشتر ادامه یابد. یکی از نشانه های رایج سردرد تنش، احساس درد، گرفتگی و فشار در ناحیه سر است، سفت شدن پیشانی، دو طرف سر و یا درد پشت. سردرد تنش نیز ممکن است ناشی از احساس عضلات شانه یا جمجمه باشد.
علت درد در یک طرف چهره و چشم

درد عضلانی سه گانه ناشی از آسیب عصبی سه طرفه است که با حملات شدید درد همراه است. درد عصب سهگانه ممکن است در گوش، چشم، لب ها، بینی، پیشانی، گونه و دندان احساس شود. در 10 تا 12 درصد موارد درد در هر دو طرف صورت رخ می دهد. در نوع اول بیماری، درد ناگهانی و سوزش است، که مدت چند ثانیه تا چند دقیقه طول می کشد، اما در نوع دوم به عنوان یک درد ماندگار و سوزش که کمتر از نوع 1 است، به نظر می رسد. با این حال گاهی اوقات، انقباض عضلات ناخواسته صورت به ناگهانی بسته شدن چشم و کشیدن دهان منجر می شود، که ممکن است باعث ایجاد یک دردناک در فرد شود. عصب سه گانه عصب مغزی دو رشته ای است که دارای سه شاخه اصلی است: عصب بینایی، فک و جوا کم است. درد سه طرفه عصب ممکن است در یک، دو یا هر سه شاخه عصب رخ دهد، اما معمولا شاخه های فک بیشتر درگیر عصب بینایی هستند.

  • بهرام بهرامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی